duminică, 2 septembrie 2007

Number 22

La mai bine de o luna dupa ce am lansat intrebarea "cine va castiga editia de campionat 2007-2008 din Liga I" s-au strans 22 de voturi. Iata ce cred eu despre felul in care ati votat. Va rog, corectati-ma daca gresesc!
Primul criteriu a fost bineinteles acela al echipei favorite, lucru cat se poate de normal. Pe val dupa titlul din sezonul trecut, Dinamo a adunat in primele zile cele mai multe voturi. De retinut insa faptul ca formatia alb-rosie nu incepuse inca sa se poticneasca.
Apoi, fanii Stelei au strans din dinti si au asteptat la cotitura. Au vazut ca Dinamo si Rapid inca se cauta si au mizat pe Steaua lui Hagi, echipa ce cred eu ca a beneficiat in ultimele zile si de voturile unora care poate simpatizeaza cu alta echipa ce putea intra in lupta pentru titlu, insa care deocamdata a dezamagit.
Altfel, incredere minima in Poli Timisoara si chiar deloc in CFR Cluj. Cei care au votat "alta echipa"? Cred ca se refereau la U Craiova. Scuze fani ai Stiintei pentru neglijenta insa asa cum am spus intr-un articol anterior formatia din Banie e singura care in acest campionat lupta atat pentru titlu cat si pentru evitarea retrogradarii. Deocamdata vedem unde se afla echipa lui Stanga.
Ce credeti, cat din acest sondaj se va adeveri la finalul campionatului? Conform acestuia, ar trebui ca ierarhia finala sa fie: 1. Steaua, 2. Dinamo si 3. Rapid. Eu cred ca e cat de aproape posibil. Nu o sa sterg intrebarea, asa ca vom vedea la anul.

22 a fost numarul saptamanii si din alt motiv, deoarece atatea etape de suspendare a primit Ionel Ganea. Nu mai e rost de comentarii asupra gravitatii faptei. Eu cred ca decizia a fost corecta, cu speranta ca un eventual recurs nu va scadea din aceasta pedeapsa. Ce ziceti, a meritat sau nu?

Niciun comentariu: