miercuri, 26 septembrie 2007

Kaka, noul Balon de aur?

Lista cu cei 50 de fotbalisti ce vor intra in cursa pentru Balonul de aur va fi anuntata de abia peste o luna. Insa speculatiile cu privire la castigatorul de anul acesta al prestigiosului trofeu au inceput deja.
Daca in precedentele cazuri presa din fiecare tara isi sustinea favoritul local pana in ultima clipa, de data aceasta cu totii par a-l vedea pe Kaka in postura de cel mai bun fotbalist din 2007. Media britanice sunt singurele care opun o oarecare rezistenta, preferandu-l pe Cristiano Ronaldo in locul brazilianului de la AC Milan.
Singurul lucru cert este ca numele noului castigator va fi anuntat de catre cei de la France Football de abia pe 2 decembrie. Pana atunci, suntem liberi insa sa ne dam cu parerea.
De data aceasta eu ma altur majoritatii, si votez pentru Kaka. Jocul brazilianului imi da senzatia unui fotbal pur. Nu am mai vazut de ceva vreme un fotbalist care sa ofere atat de mult acestui sport!
Ce spuneti? Cine ar putea fi un contracandidat serios pentru sud-american? Cristiano Ronaldo? Lionel Messi? Andrea Pirlo? Ar mai fi si alte variante?

3 comentarii:

Dan spunea...

Adrian Mutu

daniel marton spunea...

nu e o idee rea:)

Anonim spunea...

parerea mea - cel mai bun fotbalist al lumii este Lionel Messi. Are tot ce ii trebuie pentru a domina lumea, poate mai putin charisma (nu rideti). Asta are din plin Kaka. El va cuceri Balonul, nu am nicio indoiala.