marți, 17 iulie 2007

Pariul zilei: 17.07.2007

Propunerea mea suna cam asa: in fiecare zi o sa va provoc la un pariu. Cu totii avem pareri, opinii si favoriti. Asa ca, de ce sa nu ni le exprimam! Eu o sa va propun o intrebare, o sa dau cateva variante de raspunsuri iar voi puteti veni cu mai multe completari.

17.07.2007: Cati jucatori va transfera (plecari plus sosiri) astazi Dinamo?

Raspunsul meu: 1.
Identitatea si mai multe opinii: la comentarii.

PS: daca la un moment dat o sa fim destui implicati in acest proiect poate o sa punem si o miza:)

7 comentarii:

Anonim spunea...

Sa fie vorba despre Mansour?

daniel marton spunea...

eu as zice ca da. doar el. doar am pus 1:)

Irda spunea...

Eu zic ca doi :) :) :)

daniel marton spunea...

mai sunt doar cateva ore iar timpul pentru aceasta intrebare va expira. cel sau cea care a votat "niciunul" pare a avea castig de cauza. mai vedem pe seara:)

daniel marton spunea...

din cate se pare astazi nu a fost nicio miscare la dinamo. avem pe cineva care a indicat acest raspuns insa nu stim cine este. pacat, asa nu stim cui sa-i dam premiul:)

Anonim spunea...

Se contabilizeaza intelegerea dintre Dinamo si camerunezul Ayangma? Nu e semnat contractul, dar cele doua parti s-au inteles...

daniel marton spunea...

corect eddiesor! putem sa-l consideram pe Ayangma ca fiind transferul de marti. asadar, cine a zis 1? :)